Friday, October 23, 2009

No way out.

Finally class dah tu habis for this semester.
So bila class dah habis means final exam just around the corner.
Oh my god there's no way out.
Nak tak nak kena buat juga final exam.
Semester ni rasa macam tak cukup belajar je.
Sedar-sedar dah nak final.
Banyak sangat cuti semester ni.
H1N1 la,cuti raya lagi.
Belum kira lagi dengan buat cuti sendiri.
Itu yang dapat 'LOVE LETTER' dari Madam Marsita.
Ayah bengang je dengan aku sebab aku ponteng kelas.
Hahahaha.
Pemalas betul insan yang bernama Yusof Firdaus ni.
Entah bila nak rajin aku sendiri pun tak tahu.
Macam mana la nak berjaya kan.
Mama dengan ayah dah membebel.
Ayah selalu cakap 'apa la kau nak jadi ni ha? macam mana la pointer tu nak elok kalau asyik ponteng kelas je. Kau tu dah la harapan keluarga. Berubah la sikit.'
Aku tadah jela dengar ayah aku membebel.
Hahahaha.
Yela ayah along akan berubah juga. Insyallah :)


So final dah dekat.
1st paper aku 5/11.
Ada masa lagi nak cover semua subjek.
Study hard Yusof Firdaus. Do your best!
To all my friends, good luck guys.
Buat final betul-betul.
Jumpa di semester 6 nanti okey!

*toodles

1 comment:

  1. ak doakan kau cop..
    berubah cop....
    ad mase lg tu....
    ingat parents...
    taw...
    hold your words....

    ReplyDelete