Monday, August 10, 2009

Tina si Tuna!

1.Anda rasa anda hot?
msti la HOT. sape lg nk puji en.
haha :p

2.Upload foto kegemaran anda



3.Mengapa anda suka foto ini?
background lappy saya.
mereka sahabat terHEBAT!
4.Bila kali terakhir anda makan pizza?
domino. tu pon kawan bagi. thx guys :)

5.Lagu terakhir yg anda dengar?
remenission - avenged sevenfold. best gila!

6.Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
myspacing & facebook-ing
7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
idk. asalkan sedap tinge ni dgr :)

8.Tag lagi 6 orang
gila byk bai.
zyqa
mia
bobby
amir
tina
athirah

9.Sape no 1 bagi anda?
tatau la. cuba tnya beliau. haha :p

10.Orang no 3 ade hubungan dgn sape?
em rasanya beliau solo. mau no fon? haha :p

11.Kata sesuatu berkenaan dgn no 5..
die la yg tag aku. btw die seorang yg hepi go lucky & cumel :)
p/s:nnt la aku bg. duit tade ni. haha :p

12.No 4..
beliau cool gila. die hard fan chelsea.
btw thx jd photographer aku. jasamu dikenang :)

13.Siape org no 2?
beliau sahabat baik saya :)

14.Bagi pesanan kepada org no 6
weyh rara blaja rajin2 eh. spm da dekat tuh.
chaiyok2!

2 comments: