Tuesday, July 14, 2009

New Semester

eh biar bena aku da sem 5?
rasa macam kejap pulak.
tak sabar rasanya nak habiskan diploma ni.
penat ouh asik study je. heee.
em sem baru da start so makin penat dan busy la mengadap buku2 ilmiah.
btw paper qmt yg aku recheck lulus doe!
alhamdulillah syukur sgt.
bole la aku amik maf :)


haha. td buat add/drop subjek. penat cam sial.
ke hulu ke hilir bejalan. menyampah gila wat add/drop subjek ni.
nak kene mintak sigb lecturer la sign mentor la.
menyusahkan org betol.
mcm la aku takde cluz nak masuk. grr!
lg 1 aku tak puas ati gila cluz macro kul5 until 7pm.
wtf! celah mana ilmu nak masuk.
otak dah jammed kot. nak tuka waktu lain ta bole coz ade yg clash.
so nmpk gayanya till the end of semester la cluz macro kul5 till 7pm.
*sigh


for haniff :
bro wa bukan taknak kuar dgn lu bai. tp time lu ajak tu wa malas nk kuar doe.
penat kot dgn baru pas abis cluz. lu merajuk cam perempuan la.
text ta reply call ta jawab. serabut aku.
dah2 la merajuk. aku bukan reti pujuk pon.
hahaha. ala weekend nnt kita lepak la okey?
sori for everything.

btw im quite busy lately.
so pasni jarang la nak update blog plus dgn sumber internet yg agak terhad.
haha. okey chow dulu.
thanks fer reading peeps.
*toodles

No comments:

Post a Comment