Thursday, June 25, 2009

Semi final : Spain vs USA

arbeloa - TORRES - villa

weyh Spain bergantung pada korang tau tak.
Spain kalah siap korang.
haha =p
game start kul2.30am.
rajin betol aku besengkang mate kerana bola.
viva SPAIN!!
heee =p



ade sorang kawan aku ni (girl la) die tnya apesal la laki minat sgt tgk bola?
sanggup tak tido sbb bola,silap2 ade yg lupekan awek jap semata-mata sbb bola.

mau si awek tu tak bengang. hahaha
*ade ke weyh?
hmm sori la kawan. aku takde jawapan yg paling tepat utk jawab soalan kau tuh.
try la tnye YAZ ke AMER tak pon WAN ROONEY.dorang kan kaki bola. hee

its all bout football. rite guys?
rasanya kaum hawa tak kan paham kot.
*sorry girls
hahahaha =p



berbalik pada game td.
game td agak menarik. kire tak rugi ar aku besengkang mata. heee
tp sayang Spain kalah doe! huhu.
mcm mane ley kalah ha? duhh!
penat je aku tulis pasal Spain. buat malu je.
ape pon hidup perlu diteruskan tol tak?
hahaha =p
result:
SPAIN 0 USA 2
now 4.26am.
lapar la pulak. heee
better aku tido dlu.
sat lagi habis dapur aku geledah.
hahaha =p
toodles guys.
*zzz

No comments:

Post a Comment